Япoнський aвтoвирoбник пoвідoмив, щo нoвий Toyota Land Cruiser будe вирoблятись щoнaймeншe дo 2030 рoку. Чeрeз цe інжeнeри Toyota вжe зaрaз вивчaють пeрeвaги тa недоліки електричних, плагін-гібридних та водневих силових агрегатів для того позашляховика, щоб у подальшому йому продовжити конвеєрне життя.
Toyota оснастила новий Land Cruiser гібридною силовою установкою i-Force Max. Вона поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, яка має інтегрований електродвигун, підключений вплоть до батареї ємністю 1,87 кВт.годок, що дозволяє забезпечувати сукупну потужність у 326 к.с. і 630 Нм крутного моменту.
Повідомляється, що інженери позашляховика поки що приставки не- поспішають прив\’язуватись до самого одного рішення, адже Land Cruiser базується возьми платформі TNGA-F, яка була розроблена на встановлення нових силових агрегатів, а також двигунів внутрішнього згоряння.
Однак, вслед за словами Кейта Моріцу, головного інженера Land Cruiser, платформу весь век одно доведеться налаштовувати для того нової силової установки, і тетуня, що вона може вмістити їх, безвыгодный означає, що в целях кожного варіанту маловыгодный потрібно йти в компроміси.
«У кожного з трьох варіантів є моменти, які ускладнюють виробництво та експлуатацію, та, звичайно, переваги. Сиречь нам потрібно подумати относительно те, як оптимально підійти впредь до вибору силової установки позашляховика», — сказав Моріцу относительно новий варіант силової установки.
Ради його словами, автовиробник ще никак не прийняв остаточного рішення, але компанія уважно вивчає витрати та переваги кожного варіанту, щоб визначити, який з них варто вибрати.