Toyota Land Cruiser може отримати одразу кілька версій

Япoнський aвтoвирoбник пoвідoмив, щo нoвий Toyota Land Cruiser будe вирoблятись щoнaймeншe дo 2030 рoку. Чeрeз цe інжeнeри Toyota вжe зaрaз вивчaють пeрeвaги тa недоліки електричних, плагін-гібридних та водневих силових агрегатів для того позашляховика, щоб у подальшому йому продовжити конвеєрне життя.

Toyota оснастила новий Land Cruiser гібридною силовою установкою i-Force Max. Вона поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, яка має інтегрований електродвигун, підключений вплоть до батареї ємністю 1,87 кВт.годок, що дозволяє забезпечувати сукупну потужність у 326 к.с. і 630 Нм крутного моменту.

Повідомляється, що інженери позашляховика поки що приставки не- поспішають прив\’язуватись до самого одного рішення, адже Land Cruiser базується возьми платформі TNGA-F, яка була розроблена на встановлення нових силових агрегатів, а також двигунів внутрішнього згоряння.

Однак, вслед за словами Кейта Моріцу, головного інженера Land Cruiser, платформу весь век одно доведеться налаштовувати для того нової силової установки, і тетуня, що вона може вмістити їх, безвыгодный означає, що в целях кожного варіанту маловыгодный потрібно йти в компроміси.

«У кожного з трьох варіантів є моменти, які ускладнюють виробництво та експлуатацію, та, звичайно, переваги. Сиречь нам потрібно подумати относительно те, як оптимально підійти впредь до вибору силової установки позашляховика», — сказав Моріцу относительно новий варіант силової установки.

Ради його словами, автовиробник ще никак не прийняв остаточного рішення, але компанія уважно вивчає витрати та переваги кожного варіанту, щоб визначити, який з них варто вибрати.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.