Цьoгo тижня вaртість aвтoмoбільниx пaртій гaзу нa сxідниx тeрмінaлax Пoльщі мaйжe нe змінилaся. З урaxувaнням трaнспoрту дo укрaїнськoгo кoрдoну прoпoзиції пoльськиx кoмпaній пeрeбувaли у мeжax $799-865/т. Нa бaлтійськиx бaзисax прoпaн-бутaнoвa суміш здoрoжчaлa нa $9-12/т — дo $785-847/т. Aлe кількa oпитaниx кoмпaній пoвідoмилo enkorr, щo цього тижня вони далеко не укладали нових угод, оскільки немає чіткого розуміння, если придбаний метан потрапить в Україну.
«Нічого нового без- купували, поки що намагаємося вивезти старі обсяги», — каже Водан із київських трейдерів.
Черезо страйки получи и распишись кордоні українські компанії тепер мають проблеми без- тільки з виїздом у Польщу, а й з в’їздом в Україну. Польські перевізники блокують проїзд получай трьох важливих на паливних компаній КПП: «Дорогуськ-Ягодин», «Корчова-Краківець» і «Гребенне-Рава-Руська». Зокрема помощью «Дорогуськ-Ягодин» їде більше половини польського ресурсу й майже всі партії, що постачаються з країн Балтії.
Перепони получи и распишись польському кордоні змушують компанії шукати метан на інших напрямках — в Угорщині, Сербії, Албанії. (в трейдери стикаються з труднощами получи и распишись кшталт дорогої логістики чи неповного пакету документів.
«Є цікава пропозиція з Албанії. Але, в жаль, у цій країні немає торговельно-промислової палати, яка б могла видати сертифікат потрібного зразка», — розповідає Вотан з трейдерів.
Черги сверху південних і західних кордонах сприяють зростанню попиту получи залізничний средство. Як наслідок, спотові партії газу для вагонах дорожчають. В среднем, із початку листопада, коль компанії розмитнювали залізничні партії газу ради $760-860/т для західному кордоні України, ціни зросли в середньому получи $40-50.
«Цього тижня ми продали партію ПБТ после $900/т DAP Ізов», — повідомив польський торговец.
Залізничні партії пропану в балтійських портах Польщі цього тижня здешевшали нате $20/т, раньше $740-760/т, путем зменшення європейських котирувань. Зокрема вартість пропану зменшилася бери $11/т, накануне $481/т возьми CIF NWE.
З урахуванням транспорту впредь до українського кордону морський голубое топливо коштуватиме $850-860/т DAP Ягодин/Ізов.
«Постачальники пропонують вагони для споті из-за $870-900/т. Вслед за формулою обсяги будуть дешевшими, адже котирування CIF помітно впали», — каже Водан з імпортерів.
Вартість залізничних партій держи білорусько-польському кордоні майже неважный (=маловажный) змінилася й становить $488-515/т DAP Brest.
Держи південному напрямку зберігається дефіцит скрапленого газу. Автомобільні партії газу в Галаці цього тижня продавалися вслед за $795-815/т. Зі слів учасників ринку, 10-11 листопада в Галац має прибути шаланда з американським газом. Також наступного тижня очікується надходження продукту у Мангалію. Але покупці кажуть, що продукция, який прямує в румунські порти, майже нитки) продано.
«Обсяги в Румунії продані получи и распишись місяць уперед», — повідомив Вотан з імпортерів.
Трейдери будуть відвантажувати детище з високим вмістом пропану.
«Бутану наразі немає после адекватною ціною. Добре, що починається зима», — зазначив румунський постачальник.