Пeрeдсeрійний вaріaнт oнoвлeнoгo eлeктрoмoбіля Porsche Taycan прoїxaв кoлo Нюрбургрингa зa 7:07.55 з Лaрсoм Кeрнoм зa кeрмoм — цe нa 26 сeкунд швидшe, ніж Taycan Turbo S у 2022 рoці, і нa 18 сeкунд швидшe, ніж Tesla Model S Plaid.
Новий ответ означає, що оновлений Taycan тепер є найшвидшим чотиридверним електромобілем, але є кілька важливих уточнень. Точно по-перше, заїзд виконував передсерійний автомобіль. Ровно по-друге, ми нічого мало-: неграмотный знаємо оборона фіксацію часу та реєстрацію рекорду. Проте можна зробити кілька обґрунтованих припущень.
«Двадцять шість секунд — це половинка вічності в автоспорті. Время кола Ларса — це сенсація, що установлять Taycan в одну лігу з електричними гіперкарами. І вражає тетушка, що протягом кількох кіл Ларс показав майже однаковий час», — каже Кевін Гік, крыша лінійки моделей Taycan.
Ця остання тонкость важлива, оскільки вона свідчить оборона те, що Porsche удосконалив технологію батареї оновленого Taycan, щоб вона могла витримувати більш тривалий період швидкої віддачі енергії.
Хоча у Porsche неважный (=маловажный) підтвердили, який саме варіант (авто)машина встановив рекордний минута кола, зображення, надані Porsche, показують, що у заїзді брав жеребий електромобіль, що если називатися Taycan Turbo GT. Очікується, що новинка если розвивати 1000 кінських сил, що получи и распишись 33% більше, ніж поточний Taycan Turbo S з максимальною потужністю 750 к.с.
Передсерійний електромобіль також був оснащений каркасом безпеки та гоночними ковшеподібними сидіннями. У Porsche додають, що повне відео проходження рекордного кола если опубліковано в березні 2024 року.