Toyota підтвeрдилa, щo прaцює нaд кількoмa нoвими вeрсіями eлeктричнoгo крoсoвeрa bZ4X, включaючи мoдeль із мaркувaнням GR, якa будe oрієнтoвaнa нa бeздoріжжя.
Підтвeрджeння ради розробку спеціального видання електромобіля від Toyota надійшло від Масая Учіяма, головного інженера bZ4X. Дизайнер назвав три потенційні варіанти bZ4X, які варто очікувати найближчим нет-нет да и: бюджетна версія, спортивна версія GR і модифікація під назвою GR Sport, що націлена нате бездоріжжя. З трьох версій Учіяма віддає перевагу останньому, посилаючись держи вдосконалення Hilux GR Sport.
«Мені подобається працювати держи бездоріжжі. Це Водан із варіантів мати високопродуктивний bZ4X. Ймовірно, це если bZ4X GR S, Hilux GR Sport. Ми вивчаємо життєвий прогон моделі, але я малограмотный можу за один присест сказати, если саме варто чикати для новинку», — сказав Учіяма.
Пікап Toyota Hilux GR Sport має трохи потужніший двигун, вдосконалене шасі та інші косметичні оновлення у порівнянні зі стандартною версією.
Можна безлюдный (=малолюдный) сумніватись, що електромобіль непогано покаже себя на бездоріжжі, адже Учіяма відомий своєю роботою по-над новою Toyota Land Cruiser, також відомою як Prado 250 Series, і Hilux. Інженер сміливо заявив, що у деяких випадках bZ4X є кращим позашляховиком, ніж Land Cruiser, завдяки миттєвій передачі крутного моменту получай колеса.
«На середній следовать складністю трасі получай бездоріжжі ви можете почувати себя спокійніше, ніж у Prado, це если легке водіння», — додав він.