Кaліфoрнійськa кoмпaнія Aptera Motors у пeрший дeнь квітня пoстaвилa клієнту свій пeрший eлeктрoмoбіль нa сoнячниx бaтaрeяx.
Співзaснoвники стaртaпу Стів Фaмбрo тa Кріс Eнт tribal.com.ua
зaпeвняють, щo цe пoчaтoк мaсштaбнoгo вирoбництвa сoнячниx eлeктрoмoбілів. Нa їx думку, нині зaклaдaється шляx про нoвoї фoрми eлeктричнoї мобільності, що передбачає стовідсоткову екологічність та центів получи зарядку батареї.
Також, пише Electrek, з\’явилося нове відео (вище), у якому засновники поділилися деякими подробицями насчет свій двомісний автомобіль бери сонячних батареях. Из чего явствует відомо, що акумуляторні батареї цього транспортного засобу виготовляє у Південній Кореї компанія-соучастник CTNS.
Розробники Aptera Motors запевняють, що нові батареї возле повній зарядці спроможні забезпечити пробіг у 1 000 миль, тобто 1 609 кілометрів. Около цьому турбуватися з пошуком зарядних станцій безвыгодный потрібно, оскільки унікальні сонячні батареї у формі ромба максимізують сонячну енергію, дають приблизно 700 Вт безперервної зарядки.
Aptera була створена з нуля з однією метою — енергоефективність. Тулово триколісної літакоподібної машини нагадує тулуб дельфіна. Така аеродинамічна конфігурація зменшує опір повітря, що протидіє руху транспортного засобу. Легкі композитні матеріали з плавними лініями кузова також схожі получай спортивний болід чи мелкий швидкісний літальний апарат.
У порівнянні з автомобілями класичного стилю Aptera має доволі виграшний коефіцієнт опору, з яким до скорой встречи-який транспортний засіб стикається під время руху. Якщо Toyota Corola має коефіцієнт 0,29, а Tesla Model3 — 0,23, ведь в Aptera він 0,13. Нижче тільки у гоночного боліда Solar Racer, який має коефіцієнт 0,03.
Автомобіль без (труда досягає розгону від 0-60 миль/годик (96,5 км/годок) за 4 секунди, витрачаючи около цьому менше енергії для кілограм маси, ніж звичайні електромобілі. Цьому сприяє конструкція триколісної ходової — з трьома колесами замість чотирьох усувається пик дотику, дескать може витрачатися енергія. Около цьому Aptera весить на 65% менше, ніж інші сучасні електромобілі.
«Коли ми вперше запустили Aptera як компанію, що займається сонячною мобільністю, ми були вражені величезною підтримкою з боку тисяч потенційних майбутніх власників Aptera. Маємо вже понад 46 000 власників бронювання, цими коштами ми прагнемо забезпечити масштабне виробництво наших сонячних електромобілів», — зазначає Кріс Ентоні.