Honda прoдeмoнструвaлa пoвністю eлeктричний рoбoтизoвaний Autonomous Work Vehicle про зaміни дeфіцитнoї рoбoчoї сили тa підтримки пoвтoрювaниx зaвдaнь в нaзeмниx службax aeрoпoртів — мoнітoрингoвoгo oгляду бeзпeки пo всьoму пeримeтру, трaнспoртувaння aвіaційнoгo oблaднaння тa буксирувaння бaгaжниx візків.
Пoкaз мaшини AWV нa різниx oпeрaціяx відбувся в aeрoпoрту Тoрoнтo Пірсoн, в xoді чoгo прoдeмoнстрoвaнo пeршe у свoєму рoді автономне рішення угоду кому) перевірки периметра, що відразу може зняти проблему нестачі робочої сили та поліпшує результати безпеки режимної зони. Окрім цього, система показала свої можливості возьми інших аеродромних операціях.
Вперше Honda показала спецмашину як концепт получи CES 2018. Відтоді автономний робочий автомобіль довели прежде експлуатаційного зразка і нині йде його просування в автопарки спецтехніки аеропортів. Возьми першому етапі виробник запросив зацікавлені сторони взяти тестові машини возьми випробувальні роботи в польових умовах.
«Наша автономна робоча станок Honda була перевірена для користь підвищення ефективності та безпеки для робочому місці из-за допомогою попередніх польових випробувань, тому ми готові перескочить до наступного етапу вивчення реальних застосувань з операторами аеродромів. Коль ми працюємо по-над комерціалізацією Honda AWV, ми хочемо зрозуміти потреби операторів аеродромів і керівництва аеропортів с целью створення нових цінностей шляхом оптимізації операцій, підвищення ефективності безпеки та допомоги в досягненні цілей екологічної стійкості аеродрому», — сказав распорядитель із системної інженерії. American Honda Motor Джейсон Ван Бурен.
Повністю електричний позашляховик може працювати автономно альбо в ручному режимі из-за допомогою дистанційного керування. Використовуючи систему програмного забезпечення Honda нате основі інтерфейсу планшета, хирург може розробляти маршрути с целью AWV задля переміщення робочим майданчиком, встановлюючи точки початку та зупинки ли створюючи карту робочого майданчика.
Як мобільна станция Honda AWV може перевозити матеріали, приєднувати или перевозити функціональне обладнання, таке як датчики чи камери, а також буксирувати інструмент с целью технічного обслуговування чи причіп.
Пользу кого демонстрації в аеропорту Торонто Пірсон компанія Honda продемонструвала перше у своєму роді автономне рішення угоду кому) перевірки периметра огорожі, яке використовує функції картографування AWV і виявлення перешкод, дозволяючи AWV сверх особливих зусиль переміщатися после маршрутах перевірки та сповільнювати или зупинятися, щоб уникнути зіткнення з перешкодою.
Оперативна учение штучного інтелекту Illuminex AI забезпечує оцінку умов аеродрому в реальному часі та попередження ради потенційну небезпеку. Хмарне програмне забезпечення AIROps™ від Eagle Aerospace дозволяє автоматизовано реєструвати невідповідності в режимі реального часу під дни процесу перевірки.
Honda вивчає інші варіанти використання AWV для того підвищення ефективності наземних операцій получай аеродромах і в аеропортах. Наприклад, AWV може перевозити та транспортувати деталі та обладнання літаків, а працівники можуть приєднувати поперед AWV косарку чтобы боротьби з рослинністю навколо аеродромів, а також інструмент FOD (сміття сторонніх предметів) с целью видалення сміття зі злітно-посадкових смуг і перонів аеропорту. AWV може буксирувати багажний візок аль причіп предварительно літака та від нього.
Роботизований автомобіль використовує камеру во (избежание моніторингу в режимі реального часу та набір датчиків в целях автономної роботи, включаючи GPS про визначення місцеперебування, радиолокатор і LiDAR чтобы виявлення перешкод.