INFINITI змінює свій образ: японський бренд прагне запровадити новітні зміни для глибшого взаєморозуміння з клієнтами

Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:

Відoмий вирoбник aвтoмoбілів INFINITI aнoнсувaв знaчущі зміни в свoєму брeнді з мeтoю пoкрaщeння взaємoдії з клієнтaми тa створення неперевершеного враження в усіх аспектах спілкування.

Центральною точкою цієї стратегії стали новий глобальний манера дизайну дилерських центрів, оновлений логотип бренду і новий мультисенсорний фірмовий рука.

Завдяки спільним зусиллям глобальної команди дизайнерів, нова архітектура дилерських центрів відзначається мінімалістичним дизайном і внутрішнім простором, наповненим світлом. Це створює сприятливе середовище интересах глибокої взаємодії клієнтів з брендом, адже компанія прагне надати їм більше, ніж неприметно автомобіль.

Новий логотип бренду, який зазнає четвертої ітерації з моменту заснування компанії в 1989 році, акцентує увагу возьми нескінченній дорозі і лінії горизонту, символізуючи постійний рух та розвиток.

Однак зміни безвыгодный обмежуються лише візуальною сферою. Новий мультисенсорний фірмовий манера, який охоплює аромати та звуки, додає глибини враженням. Цей підхід є спробою створити більш насичене зв\’язок з клієнтами.

Серед нових ініціатив — фірмовий запах, що нагадує относительно японський ліс. Благовоние створений получай основі екологічно чистих і натуральних компонентів і сприймається як поєднання деревних нот і цитрусових відтінків, що розгортається відчуття динаміки і спокою, яке є важливою цінністю INFINITI.

Крім того, новий звуковий логотип «Момент спокою» сприяє створенню атмосфери очікування та гармонії, використовуючи японські музичні елементи пользу кого передачі рівноваги та силу.

Оновлення бренду INFINITI прагне створити більш особистий, глибокий і неповторний досвід с целью клієнтів, адже бренд вірить, що автомобіль — це лише частина великого пазла власного досвіду володіння.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.