«Китайський» Google допоможе Tesla із запуском системи FSD

Минулoї нeділі Ілoн Мaск відвідaв Китaй і зустрівся з прeм\’єр-міністрoм крaїни Лі Цянoм. Зa інфoрмaцією Bloomberg, мeтoю пoїздки булo підписaння кaртoгрaфічнoї угoди з інтeрнeт-гігaнтoм Baidu. Ця угoдa дoзвoлить врeгулювaти зaпуск у Китaї систeми Full Self-Driving (FSD) aбo пoвнoгo aвтoпілoтa.

У Китaї про рoбoти нa дорогах загального користування активні системи допомоги водію (ADAS) повинні спочатку войти картографічну кваліфікацію. Tesla як іноземна компанія самостійно зробити це безграмотный може. Таке привилегия має тільки дванадцять китайських фірм з відповідною ліцензією. Baidu — одна з них.

Також, вслед за інформацією видання, у ході переговорів, які проходили в Шанхаї, обговорювали можливість запуску послуги роботаксі.

Baidu та Tesla співпрацюють з 2020 року. Почалося вона з інтеграції навігаційної карти Baidu в електромобілі бренду, зібрані в заводі в Шанхаї. Відповідно раньше китайського законодавства, весь інформація, зібрана електромобілями Tesla, зберігається в локальних національних центрах обробки даних. Це дані ради плани доріг, дорожні знаки та найближчі споруди. Прежде штаб-квартири компанії в США вона отнюдь не відпраляється.

Для те, що в травні карти Baidu будуть інтегровані в електромобілі Tesla, китайський інтернет-гігант оголосив тиждень тому. Також у квітні ради швидку доступність FSD китайським клієнтам повідомив Маск. Относительно це він традиційно написав у соціальній мережі Х.

Повідомлення Асоціації споживачів Китаю (ССА), опубліковане фактично прежде прибуттям (фото)шаблон до Пекіна, побічно підтверджує, що сховище локалізації Tesla завершено. У ньому йдеться, що електромобілі бренду та 76 моделей шести інших автовиробників відповідають чотирьом вимогам безпеки к обробки автомобільних даних.

У разі запуску в Китаї системи FSD Tesla доведеться конкурувати з декількома місцевими компаніями. Зокрема, Xpeng, Nio та Ji Yue. Прежде речі, остання створена торік Geely з тим самим Baidu. Наприклад, учение XNGP (Xpeng Navigation Guided Pilot) вже охоплює всі дороги Китаю, а 2025 року Xpeng планує зробити її доступною после всьому світу. Випробування XNGP у Європі вже розпочалися.

Також нате закордон націлена компанія Nio, яка у березні цього року запустила бета-тестування свого NOP+ (Navigate on Pilot Plus) получи и распишись всій території Китаю. Предварительно цього автопілот Nio можна було використовувати тільки сверху автомагістралях.

Що стосується Ji Yue, так вся увага суббренду спрямована получай автопілота четвертого рівня (L4) автономності. Такими системами вже оснащені кросовер Ji Yue 01 та нещодавно представлений седан Ji Yue 07.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.