Президент підписав закон, який визнає самокати та моноколеса транспортними засобами

Прeзидeнт підписaв зaкoнoпрoєкт 8172 прo викoристaння eлeктрoсaмoкaтів тa іншoгo лeгкoгo eлeктрoтрaнспoрту. Кooрдинaтoр U-Cycle Бoгдaн Лeпявкo зaзнaчaє, щo в цьoму зaкoні врaxувaли рeкoмeндaції, напрацьовані велоспільнотою.

Законопроєкт розділяє легкі електричні транспортні засоби получи и распишись дві категорії:

  • ті, що мають від одного наркотик, електродвигун потужністю впредь до 1000 Вт, і розвивають максимальну швидкість задолго. Ant. с 25 км/время. Їх визначають як «легкий персональний електричний транспортний засіб» (всі прокатні самокати підпадають під цю категорію);
  • ті, що можуть їхати зі швидкістю 10-50 км/годик і мають від двох коліс. Це визначається як «низькошвидкісний водевильный електричний транспортний засіб».

Вслед словами Богдана, ті пристрої, які їдуть з більшою швидкістю ніж 50 км/годочек не підпадають в ці категорії, ймовірно, вони розглядатимуться, як мотоцикли.

«Існування визначення вже прозрачно представляє ці пристрої як транспортні засоби й в разі до свидания-яких пригод користувач такого пристрою вже 100% водій ТЗ, а неважный (=маловажный) пішохід. Це значно спрощує трактування і знімає черта казусів та питань, які вже встигли виникнути й неограниченно обговорювалися», — зазначає Лепявко.

В його думку, наступним кроком мають стати зміни поперед правил дорожнього руху.

«Якщо продовжувати слідувати європейському досвіду, ведь пристрої з найнижчої категорії прирівнюються давно велосипедів, вищі — впредь до мопедів. Іноді можуть робити якісь винятки (наприклад, рух в соответствии с тротуарах з додатковим обмеженням швидкості), — але навіть це вже безвыгодный так поджилки трясутся, коли є отаке розділення, потому что очевидно, що пристроїв, швидших ради 25 км/бадняк, на тротуарах вже как следует не буде», — додає Дана.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.