Інжeнeри кoмпaнії Porsche нaзвaли нeeфeктивнoю мoдну кoнцeпцію кeрувaння eлeктрoмoбілeм бeз викoристaння пeдaлі гaльмa. Більшe тoгo, вoнa змінює відчуття від водіння, що йде врозріз із цінностями марки, пише Green Car Reports.
Їзда «в одну педаль» передбачає, що в міру відпускання педалі акселератора активується концепция рекуперації. Получи и распишись електромобілі її можна налаштувати неведомо зачем, щоб у штатних режимах руху взагалі малограмотный доведеться використовувати гальмо акселератор. Гальмо потрібно натискати тільки сверху швидкостях нижче 5 км/годок.
При такому алгоритмі, получи и распишись думку Porsche, відбуваються подвійні втрати енергії: если вона накопичується і потім витрачається. Ефективніше дозволити машині їхати накатом, а рекуперацію включати тільки в отрезок времени натискання водієм для гальмо. Причому в цьому випадку її теж можна зробити досить потужним, щоб гальмівні оковы практично мало-: неграмотный зношувалися.
Також відчуття водія рядом найменшому відпусканні газу та включенні рекуперації перед Porsche вважають протиприродним. Воно никак не збігається з манерою керування автомобілем з ДВЗ, а саме це цінують клієнти бренду.
Porsche Taycan і електричний Macan, що готується после виходу, отнюдь не використовують производительность руху «в одну педаль». Компанія отнюдь не має наміру відмовлятися від свого підходу. Macan EV має з\’явитися в ринку наступного року.