Volkswagen ID.3 стaв oб\’єктoм чeргoвoгo eкспeримeнту ютубeрa Бьoрнa Нюлaндa, відoмoгo свoїми дoсліджeннями в oблaсті eлeктрoмoбілів. У свoєму нoвoму рoлику він вирішив встановити реальне зношування батареї після декількох років експлуатації.
Получай тести Нюланд взяв дворічний Volkswagen ID.3 із батарей ємністю 62 кВт.годок та 48 000 км пробігу получи и распишись одометрі. Корисна потужність акумулятора хетчбека становить близько 58 кВт.годик.
Експериментальний заїзд проходив у Норвегії. Проїхавши 254 км ради мінусових температур, Бьорн зупинився біля Tesla Supercharger интересах підзарядки. Як показали перші підрахунки, споживання енергії становило 19,6 кВт.бадняк на 100 км шляху. Исполнение) порівняння, у Tesla Model Y Long Range цей показник 17,4 кВт.бадняк/100 км по мнению EPA, а у Hyundai Ioniq 5 Standard Range RWD — 18,7 кВт.годик/100 км.
Следовать підрахунками ютубера, армада хетчбека вслед два роки втратила 6,3% корисної ємності, досягнувши 52,1 кВт.бадняк. Але він керувався даними нового ID.3, получай якому їздив декілька років тому. Корисна ємність батареї становила 55,6 кВт.годочек. Якщо порівнювати результати експерименту Бьорна із заявленими Volkswagen 58 кВт.годик, то следовать два роки експлуатації деградація батареї досягла 10,1%.