Кoмпaнія Nio, щo вирoбляє eлeктрoмoбілі, рaнішe рoзглядaлa мoжливість нaлaгoдити вирoбництвo мaшин у трьox штaтax, aлe зрeштoю вирішилa, щo цe будe занадто по высокой цене, натомість mp3city.com.ua
автовиробник й надалі імпортуватиме електромобілі з Китаю.
Пошуки Nio потенційного виробничого майданчика в США никак не дали жодних результатів, що призвело перед того, що автовиробник замість цього вирішив імпортувати електромобілі з Китаю. Отже, виробник електромобілів тимчасово відмовився від бай-яких перспектив того, щоб його електромобілі могли претендувати сверху податкові пільги.
Приём про зниження інфляції надає накануне 7500 доларів податкових пільг в целях американських покупців, які вибирають електромобілі, виготовлені в Північній Америці.
Возьми конференції NextChina, організованій інформаційним агентством China Project у Нью-Йорку, Ганеш Айєр, череп підрозділу Nio у США, заявив, що автовиробник безвыгодный буде частиною хвилі іноземних автовиробників, які відкривають заводи в США. Замість цього компанія планує почати імпорт автомобиль китайського виробництва в Штати вже раньше 2025 року.
У Китаї Nio оголосила, що скорочує свій люди на 10 відсотків і відкладає, или скасовує інвестиції в довгострокові проекти, які отнюдь не принесуть віддачу протягом наступних трьох років. Фінансова ситуація компанії є невизначеною. Саме бажанням зекономити і пояснюється відмова від ідеї будівництва виробничих майданчиків у США.
У компанії також зазначили, що бренд покладається для кількох постачальників, які безлюдный (=малолюдный) працюють у США. Крім того, найдорожчі автомобілі Nio безграмотный матимуть власть на отримання стимулів, незалежно від місця їх виробництва, сквозь їхню високу рекомендовану роздрібну ціну.