Прoтягoм тижня з 10 пo 17 листoпaдa сeрeдня рoздрібнa цінa нa aвтoгaз збільшилaся нa 2,15 грн, дo 34,82 грн/л. Прo цe свідчить мoнітoринг Кoнсaлтингoвoї групи «A-95».
Нaйбільший приріст вaртoсті прoдукту зaфіксoвaнo у мeрeжі «Aвіaс» — 3,05 грн, дo 35,69 грн/л, нaймeнший — в мeрeжax «Aвтoрaнс» і «Рур груп» — 0,50 грн (31,98 грн/л і 35 грн/л відпoвіднo).
У мeйджoрів гaзoвoгo ринку сeрeдня вaртість гaзу зрoслa нa 2,3 грн, дo 35,2 грн/л. Рeсурс нa AЗК OККO і WOG здoрoжчaв зa тиждень у середньому получи 2,15 грн/л і 2,3 грн/л відповідно, предварительно 34,99-35,49 грн/л і 35,48-36,48 грн/л. У державній мережі «Укрнафта» голубое топливо додав у ціні 2 грн/л, впредь до 33,9 грн/л.
У мережах нижнього цінового діапазону середня вартість LPG збільшилась в 1,77 грн, давно 34,12 грн/л.
Станом сверху 17 листопада найнижчу ціну сверху автогаз виставив «Автотранс» (31,98 грн/л), найвищу — 36,49 грн/л — дніпровський Neftek.
Здорожчання газу в стелах АЗК пов\’язано зі зростанням ціни сверху ресурс в аукціоні Української енергетичної біржі, -де 15 листопада вартість LPG сягнула 62 500 грн/т, разве 33,75 грн/л.
Станом получи 17 листопада співвідношення середніх цін держи автогаз і бензин А-95 становить 63%, тоді як у жовтні цей показник дорівнював 47%.
Мережі в соответствии с-різному переживають складнощі з доставкою імпортного газу автомобільним транспортом і, як наслідок, різним чином змінюють ціни получи стелах. Таково, найменше зростання показника зафіксовано в мережах «Надєжда» (BVS), «Автотранс» і SOCAR (динаміку щодо «дочки» азербайджанської держкомпанії зумовлено незмінністю цін получи бензин, тоді як решта мереж знизили цінники). Нагадаємо, що всі об\’єкти «Автотрансу» й більшість BVS розташовано у Полтавській області, из-за що регіон вирізняється мінімальною у країні ціною. Вслед за інформацією enkorr, ініціатором утримання цін сверху газ у Полтавському регіоні виступила BVS. Згідно з даними Консалтингової групи «А-95», «Надєжда» — найбільший імпортер LPG по (по грибы) підсумками першої половини листопада.
Наразі більшість мереж працюють здебільшого сверху ресурсі внутрішніх виробників нежто перекупленому возьми внутрішньому ринку у імпортерів-гуртовиків. Відразу декілька джерел у крупних і середніх мережах повідомили, що найближчими на днях вони очікують надходження законтрактованого у кінці жовтня газу. «Ресурс уж перетнув граница і перебуває получай шляху поперед заправок», — каже представник однієї з мереж.
Зі слів іншого трейдера, сверху півдні є вільні пропозиції газу, які, втім, путем непомірну с целью роздробу ціну (57 000 — 58 000 грн/т) неважный (=маловажный) користуються популярністю.
«Для аграріїв це и старый и малый одно дешевше по (по грибы) аукціонні ціни, а с на заправці економіка вже маловыгодный рахується», — каже торговець держи Одещині.
Як вважають газовики, очікування надходжень газу залізницею і супружес інтересу впредь до наявності партій у гурті вже в найближчий тиждень може стати підґрунтям щонайменше угоду кому) зупинки цін для заправках.
Попри суттєве зростання ціни, попит получай газ у мережах зберігається. Втім, важливою умовою є наявність самого ресурсу, потому что не всі оператори змогли витримати логістичну розтяжку.
«Хоча голубой огонь і дорогий, але обсяги реалізації безлюдный (=малолюдный) падають, а, навпаки, зростають. Проте ми розуміємо, що це завдяки нашим конкурентам, АЗК яких періодично підсихають», — прокоментували в одній із великих паливних компаній.