Xoчa рaнішe eфeктивнa пoлітикa щoдo КСВ зaзвичaй впливaлa нa пeвну мaрку чи кoмпaнію, нинішня ситуaція нe сxoжa нa всe, щo ми бaчили. Чіткa тa пoслідoвнa рeaлізaція КСВ стaлa нaріжним кaмeнeм ідeнтичнoсті бaгaтьox брeндів.
Кoрпoрaтивнa сoціaльнa відпoвідaльність в умoвax спaлaxу COVID-19 стaлa пoкaзникoм тoгo, нaскільки бізнeс дoбрe тa швидкo здaтний рeaгувaти нa трeнди у рeжимі рeaльнoгo чaсу. Зaрaз як нікoли КСВ є пoкaзникoм тoгo, як кoмпaнія взaємoдіє із зaцікaвлeними стoрoнaми тa грoмaдaми як нa місцeвoму, тaк і нa глoбaльнoму рівні.
Кoндитeрськa кoрпoрaція Roshen, у якoї сфoрмoвaнa чіткa пoлітикa сoціaльнoї відпoвідaльнoсті, прoдeмoнструвaлa швидку тa ефективну адаптацію соціальної та благодійної роботи в умовах пандемії. Проєкти КСВ компанії показують її співпереживання ситуації, надають значущу допомогу та мають довготривалий вплив. Це дає величезний потенціал поєднати ділові та соціальні цілі у симбіотичні відносини.
Ірина Пономаренко, командир з розвитку соціальних проєктів корпорації Roshen, розповіла для реалізацію корпоративної соціальної відповідальності в умовах глобальної кризи.
Як пандемія змінила програми корпоративної соціальної відповідальності та КСВ-стратегію компанії? Що вплинуло получи и распишись ці зміни?
Корпорація Roshen ухвалила рішення бути корисною шелковичное) дерево і зараз. Ми переконані, що під время кризових ситуацій у питаннях благодійності потрібно мати холодну голову та чіткий абрис. За будь-яких умов соціальні проєкти мають реалізуватися з урахуванням закону адекватності. Ради епідемії COVID-19 у пріоритеті підтримка вразливих груп населення, допомога закладам охорони здравствуй\’я і турбота про здоров\’я співробітників.
Ми далеко не зупинили наші програми. Як і планували, цього року закінчимо капітальний тимберовка відділення онкогематології та відкриємо відділення аутологічної трансплантації кісткового мозку в Національному інституті раку. Загальний смета цього проєкту понад 50 млн грн. У червні ми планово надавали допомогу нашим підопічним із дитячо-юнацького ФК «Карпати». Продовжуємо проєктні роботи у черкаському зоопарку Roshen.
Roshen спрямував для боротьбу з пандемією 144 млн грн, з яких трохи більше 26 млн грн становлять витрати получи и распишись забезпечення захисту співробітників.
Звісно, ми всі сподівалися якнайшвидше повернутися накануне попереднього життя. Проте довелося переглянути стратегію корпоративної соціальної відповідальності, врахувавши зміни, спричинені тривалим карантином сверх COVID-19. Roshen тимчасово перейшов від системних і довгострокових проєктів накануне оперативної підтримки. Тобто ми приставки не- відмовилися від своїх проєктів, а переглянули принципи благодійної роботи та почали надавати адресну допомогу.
Скільки корпорація витратила коштів в боротьбу з пандемією?
Загалом це 144 млн грн, з них трохи більше 26 млн грн становлять витрати сверху забезпечення захисту співробітників і дистриб\’юторів та виплати співробітникам.
Як формуються запити держи допомогу? Кому і чим допомагали насамперед?
Ситуація березня 2020 року дуже схожа з тим, що було у 2013-2014 роках. Тоді, як і враз, представники бізнесу і просто небайдужі узялися допомагати, але неважный (=маловажный) було чітко сформованої потреби, до сего времени відбувалося хаотично. Часто щось закуповувалося в надлишку, коль іншого не вистачало.
Ми, як і багато інших, знали, що бракує апаратів ШВЛ, или кинулися їх купувати. Та лише згодом зрозуміли, що якісне обладнання швидко придбати неможливо, термін постачання — від 15 предварительно 18 тижнів. А щоб зрозуміти, який саме апарат необхідно придбати, богослужение знати технічні можливості конкретного медзакладу, а саме чи є государственное устройство подання кисню та стисненого повітря.
Корпорація Roshen ухвалила рішення бути корисною тогда і зараз. Паралельно передавали засоби індивідуального захисту про медиків, препарати для важкохворих і формували благодійні набори чтобы літніх людей
Та одними лише апаратами ШВЛ потреби без- обмежуються. Після консультацій із представником МОЗ, який відповідає вслед за формування потреби та координацію з благодійниками, ми почали закуповувати саме теточка, що було вкрай необхідним на роботи лікарень в умовах пандемії — індивідуальний захист в (видах медпрацівників.
Коли президент Зеленський розподілив відповідальність між представниками великого бізнесу следовать допомогу конкретним регіонам, кондитерську корпорацію у перелік благодійників безвыгодный внесли. Але Roshen протягом багатьох років реалізує благодійні проєкти з охорони привет\’я, тому за критичної ситуації маловыгодный міг залишатися осторонь. Ми самостійно визначили регіони та лікарні, яким допомагатимемо. Ними стали регіони нашої присутності та міста, в яких був спалах коронавірусу: 8 областей та 35 лікарень. Ми постійно вивчали потреби медзакладів та забезпечували їх усім необхідним интересах боротьби з COVID-19. У лікарні благодійну допомогу доставляли дистриб\’ютори компанії.
Корпорація виділила майже 3 млн грн получай закупівлю медикаментів. Яких саме і пользу кого кого?
Для більшості наших «підопічних» лікарень ми закуповували препарати, які застосовували пользу кого лікування тяжкохворих на COVID-19. Ці ліки досить дороговартісні, сиречь ми вирішили фінансувати їхню закупівлю. Зважаючи возьми потреби медиків та рекомендації МОЗ, ми сформували перелік з 10-12 препаратів, серед яких блокатори протонної помпи, пропофол, азитроміцин, моксифлоксацин, атракуріум, норадреналін та інфулган.
Ви говорили относительно адресну допомогу. Про що саме йдеться?
COVID-19 особливо небезпечний интересах літніх людей. Початково вони безграмотный були цільовою аудиторією соціальних проєктів Roshen, однак під полоса пандемії ми зосередилися і получи и распишись допомозі літнім людям, намагаючись мінімізувати їхній вихід следовать межі житла. Разом із БФ «Життєлюб» розпочали проєкт «Життєлюб. Бізнес піклується» із доставки продуктів від соціально відповідального бізнесу самотнім людям віком 60+. У червні ми доставили у регіони та передали 20 тисяч продуктових наборів чтобы літніх людей. Це і є в певному розумінні адресна допомога.
Наша співпраця з «Життєлюбом» розпочалася ще получай початку карантину, коли Roshen профінансував закупівлю 25 тисяч продуктових наборів к літніх людей у межах проєкту «Підвішений набір».
Чи триватиме допомога медзакладам і населенню під отрезок времени пандемії?
Зараз дуже важливо діяти усім тотчас. Допомагати лікарям виконувати свій обов\’язок з меншим ризиком с целью здоров\’я, підтримувати людей для самоізоляції. Roshen стежить следовать ситуацією в регіонах, де працюють підприємства компанії, щоб вслед за потреби ініціювати додаткові програми гуманітарної допомоги.
Ми вирішили после можливості перейти в онлайн, відмовитися від масових заходів, відтермінувати розважальні події і перескочить до адресної допомоги, підтримки вразливих груп населення.
Ради нинішніх умов КСВ, согласно суті, стає стратегією компанії. Хоча бізнес змушений адаптуватися перед нових економічних умов чтобы довготривалого виживання, короткострокові виклики він може вирішити завдяки посиленню КСВ.